Wednesday 9 October 2013

New recipe book


I am still alive. I've just moved thousand-something miles away, and I am pretty unorganized yet. My new location is Glasgow, Scotland. 
I am staying in student accommodation which means I do not have the prettiest kitchen ever, but I do my best to figure out how to continue making photos and gifs. 
Now I show you some photos from back at home; I started a new "project", a new recipe book. I have many of them, and a lot of recipes all around the house on piece of papers (which I should stop). This is something I do not want to use in the kitchen, but to save the best and nicest recipes of mine, and add some cute drawings to them as well. I do not have many in it yet, but I have time. The book has two sides, one for sweet and one for non-sweet recipes. I made the cover myself and applied it on a simple sketchbook I bought back in Italy. The wonderful blue textile is from Tilda.



Még mindig élek. Csak ezervalamennyi mérföldre költöztem, és még eléggé szét vagyok esve. Az új lakhelyem Glasgow.
Kollégiumban élek, tehát nem vagyok megáldva a legszebb konyhával, de igyekszem kitalálni hogyan folytathatom itt a fotózást, mert mindenképpen szeretném.
Most néhány még otthon készült fotót mutatok. Elkezdtem egy új "projectet", egy új recepteskönyvet. Sok ilyenem van már, meg persze rengetek papírra lefirkantott recept szanaszét (erről sürgősen le kell szoknom). Ez egy olyan darab, amit nem szeretnék a konyhában használni, hanem csak lejegyezni a legjobb receptjeimet, néhány rajzzal is megtoldva. Nincs még benne sok, de van időm. A könyv kétoldalú, egy a sós, és egy az édes recepteknek. A borítót én készítettem és applikáltam fel az egyszerű könyvre, amit még Olaszországban vettem. A gyönyörű kék textil Tilda márkájú.







No comments:

Post a Comment