Saturday 15 December 2012

Brownies- sarkon a Karácsony

A legjobb rész az évben! Imádom hétvégi reggeleken nézni a ház mögötti erdőn elterülő ködöt, egy szegfűszeges-fahéjas tejeskávé kíséretében... És végre lehet bűntudat nélkül sütni, hisz hideg van, a sütő felfűt :))
A brownie eddig azért maradt ki nálam, mert ezer másik, bevált csokis receptem van, amit nagyon szeret a család. De most kipróbáltam, és függővé váltam. A többiek inkább a szimpla csokis tallért (recept majd egyszer :) ) preferálják, de én simán megsütöm csak magamnak is most már... Na jó, persze nem nekem kell megennem az egészet.


Hozzávalók:

20 dkg étcsoki
4 tojás
35 dkg cukor
1,75 dl olaj
27,5 dkg liszt
1 tk. sütőpor
1/2 tk só
vaj a kikenéshez

Elkészítés:

A csokit az olajjal megolvasztjuk. A tojást és a cukrot habosra verjük. Megvárjuk, míg az olvadt csoki hűl egy picit, majd összekeverjük a tojásos cukorral, majd hozzáadjuk az összes többi hozzávalót. Egy vajjal kikent tepsiben 20 percig sütjük, kb 170 fokon.

1 comment:

  1. Most tévedtem először a blogodra, de nem utoljára! Nagyon szép, igényesek a képek! Ez a brownie is nagyon guszta! :)) csak így tovább!

    ReplyDelete